zaterdag 16 mei 2015

Beach look

Onhandige, atechnische ik post vandaag voor het eerst een blogbericht vanaf mijn gloednieuwe iPhone! Dus het zal een kort bericht worden want na een jaar zonder smartphone zijn mijn telefoon-typ-skills niet meer zo goed.

Vandaag besloot ik een nieuw beautyproduct uit te proberen, namelijk de Andrélon beach spray. Je gebruikt het op handdoekdroog haar en kunt daarna je haar in model brengen of wat ik deed: je haar tot strengen draaien. Het zou een look moeten geven zoals je die ook hebt na een zomerse dag op het strand. Dit product leek me daarom helemaal geschikt voor mij. Ik gebruikte het vandaag op mijn gestijlde haar en zal het volgende week eens gebruiken op mijn natuurlijke haar dat al een slag heeft. Hieronder kun je zien wat de spray met slap, stijl haar doet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten