maandag 18 mei 2015

Synchroonkijken

Deze week zal mijn blog in het teken staan van het synchroonkijken. Dit is een fotografie initiatief van Else Kramer. Een week lang krijg je iedere dag via de mail een fotografie-opdracht gestuurd die jij net als honderden anderen uitvoert. Ik volg het project vanaf het begin (2013) maar doe dit jaar voor het eerst zelf mee. Ik zal dan ook iedere dag mijn resultaat laten zien op mijn blog zodat jullie mee kunnen genieten met mijn synchroonkijk-avontuur. Ik hoop dat het jullie zal aansporen om nog snel even in te springen en ook mee te doen met het project. Het vergelijken van de gemaakte foto's geeft verbluffende resultaten. Je kunt de resultaten op verschillende socialmedia vinden door middel van de hashtag #synchroonkijken. Meer weten of je aanmelden? Dat kan via de website van Else Kramer.

Naast het synchroonkijken zal ik ook de dingen posten die jullie van mij gewend zijn. Ik heb wel last van een virus op het moment en lig dus nog ietsje zieker dan normaal op mijn vaste plek, onder mijn vertrouwde dekentje op de bank. Spannende tripjes voor foto's of blogberichten zitten er eventjes niet in.

De synchroonkijk opdracht van vandaag was: licht. Vanwege het grijze, grauwe weer ving ik het licht van een kaarsje met mijn camera.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten