zondag 31 mei 2015

Een dag in een regenachtig Breda

Vanwege mijn slechte gezondheid is het even een aantal dagen stil geweest op mijn blog maar ik begin er bovenop te komen. Tijd voor een nieuw blogbericht dus!

Vandaag bracht ik voor het eerst in mijn leven een bezoekje aan het knusse centrum van Breda. Om heel eerlijk te zijn, verwachtte ik er niet al te veel van omdat ik niet zo bekend ben met de stad en zelf veel in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht ben. Toch moet ik bekennen dat mijn verwachtingen best wat hoger mochten zijn want wat een gezellig, niet te druk, mooi stadje is Breda. De stad is uitermate geschikt voor een dagje winkelen en je wordt omringd door mooie, oude gebouwen. Als het nou iets minder had geregend had ik mijn camera zeker tevoorschijn gehaald. Omdat de regen met bakken uit de lucht kwam vallen, moet ik nodig nog een keertje terug deze zomer.

Tijdens mijn bezoekje aan Breda heb ik goed gewinkeld, me verstopt onder een belachelijk grote hoed, een mega grote lunch verorberd, door de regen gelopen en me druk gemaakt om het ontbreken van René zijn portemonnee. De portemonnee wordt vanavond gelukkig terug gebracht door een bewaker die hem vermoedelijk vanmiddag in een winkelcentrum in Krimpen a/d Ijssel vond. Ik kan iedereen een bezoekje aan de Nassaustad zeker aanraden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten