dinsdag 26 mei 2015

Het synchroonkijken is ten einde

Vanwege mijn slechte gezondheid op het moment deel ik ook de laatste twee foto's van het synchroonkijken in een enkel bericht. Ik hoop vanavond nog weer iets leuks te plaatsen op mijn blog maar ik moet vanmiddag eerst weer naar de dokter en wie weet wat daar weer uit zal komen.

Op dag zes van het synschroonkijken fotogafeerde ik het rood uit mijn keuken. Dit vanwege de opdracht die mij vertelde 'rood' te fotograferen en natuurlijk ook vanwege mijn liefde voor kruiden.

Op de laatste dag van het synchroonkijken stonden alle foto's in het teken 'from where I stand'. Dit hield in dat iedereen een stukje van zijn/haar voeten fotografeerde en de rest van de foto vulde met de ondergrond of omgeving van zijn/haar voeten. René en ik gingen zondag naar een voetbalwedstrijd in De Kuip en daar maakte ik deze foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten