vrijdag 8 mei 2015

Interieur inspiratie: slaapkamer

René en ik willen binnenkort gaan verhuizen naar een groter huisje en de gekte is al toegeslagen. Het schijnt een 'vrouwending' te zijn dat we allemaal doen. Ik heb het natuurlijk of interieurinrichting/decoreren. Ik wilde altijd zo veel mogelijk neerzetten en dit heeft geleid tot een enorme verzameling aan spullen en vooral veel troep met chaos tot gevolg. In ons nieuwe huisje zal alles anders worden en zal kleurbalans het nieuwe sleutelwoord worden. De slaapkamer zal een frisse strandlook krijgen met veel zandkleur, wit, grijs en turkoois. Daarnaast wil ik er een aantal houten details in verwerken. Om jullie alvast een voorproefje te geven van mijn ideeën heb ik een collage gemaakt ter inspiratie. Ik zal binnenkort opzoek gaan naar wat leuke DIY tips voor het interieur.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten