woensdag 8 juli 2015

Het eerste, echte maal in ons nieuwe huis.

Vanwege het ontbreken van internet in ons nieuwe huis door een fout van Telfort moet de blogger app mij van mijn blog behoeften voorzien. En aangezien in met slechts 1 duim typ op mijn smartphone zullen het geen lange berichten worden. 

Het was eigenlijk niet het eerste maal dat in ons nieuwe huis werd gegeten maar wel het eerste maal dat in ons nieuwe huis bereid werd. En we konden voor het eerst aan de nieuwe eettafel eten! Vanwege het ontbreken van een gasfornuis door een fout van bol.com moest ik gisteren koud koken. Ik maakte daarom wraps gevuld met Griekse salade en stokbroodjes met kruidenboter. Door de Griekse salade deed ik ijsberg sla, komkommer, tomaat, rode ui, peper, zout en blokjes feta. Voor RenĂ© verving ik de feta door cheddar. 

Vandaag krijg ik dan eindelijk mijn nieuwe gasfornuis en trouwens ook een nieuwe droger. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten