donderdag 2 juli 2015

Sensatie of echte kant-en-klaar maaltijd?

Vandaag had ik vanwege het warme weer alwéér geen zin om uitgebreid te koken dus probeerde ik eens een kant-en-klaar maaltijd. Ik ben geen super grote fan van de magnetron en ook niet van maaltijden die in de magnetron moeten. Daarom probeerde ik een maaltijd die gemakkelijk te bereiden is in de wokpan.

Wat ik vandaag probeerde was Iglo roerbak sensatie in de smaak tagliatelle ai funghi porcini. De bereiding was heel simpel aangezien je het gewoon in de wok gooit met wat water. Vervolgend laat je het geheel koken voor 7 minuten en roert af en toe in de pan. Dat ziet er ongeveer zo uit:
\
Uiteindelijk dikt de saus in en is je maaltijd klaar. Dan zou je het direct kunnen eten maar je kunt het ook extra lekker maken met bijvoorbeeld kaas (ik gebruikte gran padano) of rucola. 


Ik vond de smaak niet slecht voor een kant-en-klaar maaltijd. De maaltijd was vrij zoutig, maar daar houd ik wel van. Vooral tijdens warm weer kun je wel wat extra zout gebruiken. De pasta had een goede structuur en ook de hoeveelheid saus was goed. De hoeveelheid van de portie was voor het warme weer goed en het hielp dat ik er geraspte kaas en rucola bij at. In de winter en zonder de kaas zou ik zeker niet genoeg hebben aan deze portie. Nu moet ik zeggen dat ik ook een goede eter ben. Tot slot moet ik er nog wel bij vermelden dat ik het zeker geen gezonde maaltijd kan noemen. Je zult zeker nog een gezonde maaltijd moeten nuttigen op de dag dat je dit wilt eten. Of je kunt natuurlijk gewoon wat groente, zoals een salade, erbij maken. Qua smaak kan ik zeggen dat het een behoorlijke sensatie was voor een kant-en-klaar maaltijd. Verder blijft het gewoon een kant-en-klaar maaltijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten